FRED MARTINS

Programa 32

“Lá no fundo da miña alma viaxeira tiña un lugar para ti”, cantaba Narf. As nosas almas agora seguen a andaina polo mundo da música sempre cun oco para este grande artista, co que comezou esta nova entrega de Grandes Voces do Noso Mundo.
E vagando polas nosas terras, marchamos a Lisboa, onde nos agardaba Fred Martins, un artista galego-luso-brasileiro, nada menos! Dende Niterói, comezou a desfrutar da música pola radio, e logo dos 12 anos, comezou a namorar “pra sempre”, di, deste mundo tan fermoso.
Conversamos da súa formación, do seu descubrimento da Galiza, do seu primeiro disco, e de milleiros de sorpresas máis. Todo isto, como non, da man dos nosos estimados Marco e Silvera!

3 thoughts on “FRED MARTINS

  • 11/21/2016 at 00:03
    Permalink

    Gostaria-me, em primeiro lugar, felicitar a Marco, conhecemo-nos este verão, no concerto de Sés, tu não te lembrarás. Ali te dixem que escoitara dous dos vossos programas e quedava pendente que escoitasse mais. Venho de ouvir o este, e ainda que não seja mui entendida, só como ouvinte, notei-te mais desenvolto, com mais seguridade em ti mesmo, creio que a tua evolução avança mui veloz. Parabéns rapaz, estarás na escalinata das estrelas. Também quero felicitar a Silvera, creio que levas poucos programas nas ondas, a minha intuição diz-me que és uma rapaza tímida, pôr-se detrás dum micro implica muita valentia. Avante! Nota-se que tés muito que dar. Felicito a todo o equipo, não digo ningum nome por temor a esquecer-me de alguém, o vosso trabalho é estupendo. Obrigada por poder escoitar-vos, e hoje fago a promessa de ouvir cada programa da semana. Abraço desde Galdo, Viveiro.

    Reply
  • 11/22/2016 at 16:38
    Permalink

    Moitas grazas, Esperanza, por termos escoitado! Quero dicirche que non te equivocas no teu comentario. Espero coñecerte en persoa. Un bico!????

    Reply
  • 11/23/2016 at 00:50
    Permalink

    Claro que sim, a mim também me gostaria conhecer-te. Estás/estardes a fazer algo mui grande; as pessoas que pensamos isto, penso que temos que manifesta-lo. Estranhou-me que não houvesse comentários mas vim alguma pessoa que vos felicitava desde o facebook. Um beijo Silvera que tenhas boa lua.

    Reply

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*